Penjodoh Bilangan Bagi Kek / Penjodoh Bilangan
5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan.
Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan.
5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks.
Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks.
Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan.
Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks.
Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok.
Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks.
5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan.
Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok.
Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan.
Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok.
Penjodoh Bilangan Bagi Kek / Penjodoh Bilangan. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok.
5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks.
5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan.
Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok.
5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan.
5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok.
5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan. Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok.
Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok. 5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks. Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan.
Nota guru • bimbing murid memahami penjodoh bilangan.
5.1.1 • bimbing murid menulis ayat dengan menggunakan penjodoh bilangan mengikut konteks.
Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok.
Sehelai baju dua bilah gunting beberapa potong betik kenal pasti dan kategorikan penjodoh bilangan dengan menggunakan peta pokok.
Post a Comment for "Penjodoh Bilangan Bagi Kek / Penjodoh Bilangan"